fredag 26 december 2008

Julen


Nu är julen typ över allting har gått otroligt fort , för fort och jag blev rätt besviken på julen iår :/ aja .
Julen tillbringade jag först hos Farfar där bl.a gullungen på bilden var md :)<3
sen så åkte vi till mormor och morfar där vi åt lite och öppna julklappar. jag fick:
- Ansiktskräm
- sminkbortagningsmedel
- Nessesär
- Adiddas tröja
- En tjocktröja som jag ska byta
- En t-shirt
- Björnborg trosor
- Strumpor
- En bok
- Presentkort på Väla 400 kr
- Pengar
- Lakan

och säkert nånnting jag har glömt..
snart kommer älskling , vet nt vad vi hittar på nu men ikväll så ska vi på bio

// Josefine

4 kommentarer:

Oline sa...

Vilka bra presenter du fick :D
Jag har det på exakt samma sätt ! jag e oxå lite besviken på julen iår :O det känns knappt jue !
Jaja,, nästa år kanske ;)
Saknar dig , puss <3

Matildää'h sa...

Du skrev; där bl.a gullungen på bild var md.
Men du har inte lagt upp ngn bild :P

Josefine.liljeblad sa...

nu är det. ...

/Josefine <3 sa...

jag fick också lakan :D <3