fredag 5 december 2008

Jadu?

Då blev det Kevin och Alice man får se i finalen i globen, dem jag ahde hoppats på,. Då får man kanske göra plakat ? kanske inte orkar åka flyg med ett plakat annars har vi en hel fredag att tillbringa med att fixa inför Globen.
Jag och Matilda åker till Stockholm på Torsdag som ni nog försått, på kvällen,. På fredagen så har vi en hel dag i ett hus elr gå till city :) så då kan vi fixeli fix oss. Så det blir nog inga problem. På lördagen blir det kanske shopping? Vi får se. På söndagen åker vi hem vid ett tiden går flyget, så kommer hem i braa tid:)

Men nu ska jag hmm, titta tv elr nanna, imorgon blir det väla.. Handla julklappar och en mössa vill jag ha, mkt man vill ha i världen men den är en sak jag kanske hittar? För man fryser ihjäl om huvet när man cyklar till skolan på morgonen. på kvällen har vi gäster så jag äter nog hoss nånn annan, och tillbringar mesta delen av kvällen där. Vi får se, ta en dag i taget:.
// Josefine

2 kommentarer:

/Josefine <3 sa...

jaaag vill gölja md :P om ngn blir sjuk hoppar jag in som den personen x)<33

Matildää'h sa...

Hejdu ,
Asså tyrling skulle fråga hans morbro eller farbro om det var han som skulle flyga planet upp t sthlm , om det var det skulle han fråga om vi kunde sitta framme hos honom , men det fanns nog bara en plats , så vi fick isf turas om .. HAHA ! fatta grymt det hade vatt , (: Sitta hos piloten :O