måndag 22 december 2008

Need some help!?


Två dagar kvar till jul, och riktigt ovanligt lite jul stämning!..
Granen här hemma iår är riktigt ful! icke julig och knappt några grenar alls.
Jag känner mig lite efter när det gäller hela julen vi har inte klätt vår gran än men ska göra det ikv hihi, jag har tre stycken julklappar kvar att köpa och dem jag redan köpt har jag inte slått in... OCH jag har endast sett ett ETT avsnitt av Julkalendern ..så detta året blir det en stässig jul och ingen riktig jul :/. Man får väll hoppas på nästa år?
Jag tror inte äns tomten känner någon jul stämning än.
Dessutom på julafton måste man gå till kryrkan för konfirmationen men jag orkar värkligen inte gå på morgornen och vill inte gå på eftermiddagen för ifall inte jag ser kalle anka på julafton DÅ är julen förstörd! Så jag då blir det bara midnatt kvar, men då måste jag åka med pappa kl halv 10!!! då missar jag halva julkkvällen
hjäälp mej? vad ska jag göra?..

God Jul.

3 kommentarer:

Oline sa...

Håller md ! jag har samma problems ! jag e inte heller alls i julstämning :/ jag tror att det blir en bra jul ändån :) det kommer det säkert bli :D
Jag ska gå på förmiddagen för att då e det för barn x) den som e sen verkar vara lite lååångtradig .. :/
saknar diiiig !! <3

/Josefine <3 sa...

då kan gå i barkåkra md mig på midnattsmässa :D <3 jag ska gå då iaf (; kommer somna

Matildää'h sa...

Vad gjorde du ?
Jag var mitt i natten ..