torsdag 4 december 2008

Börjar närma sig veckans slut.

Asså det är endast en vecka idag tills det smäller, kan ni fatta det? asså en vecka går lika snabbt som du säger Idolx) För det är just det jag snackar om! En vecka kvar tills idol, en vecka ! Can you belive it? Det kan inte jag iallfall.. haha

Dagen har varit ganska chill , blev ingen dans för mej idag eftersom förskylningen aldrig vill försvinna!, plus att en person puttade in en annan person i mej idag så det knäckte till i ryggen och nu har jag otroligt ont i nacken! ska allt hämnas på den personen imorron!.. hehe det var då nyheterna
Ha det braa
// Josefine

Julen närmar sig med storm steg

2 kommentarer:

/Josefine <3 sa...

är jag ngn av dem personerna ? det är jag väll nt ? jag har ju varit "handikappad" idag x)<3

Oline sa...

jag vet vem det var :O ! ;)
vill du jag ska döda ... åt dig x)

Puss <33