söndag 21 december 2008

Fjärde advänt, Helgen i Köpenhamn


Helgen har jag tillbringat i Köpenhamn, Mormor och Morfar firade 50 årig bröllopsdag ( guldbröllop) , rätt länge.
På Lördag förmiddag åkte vi till köpenhamn, var där vid ett kanske? Sen så gick vi till en resturang där då min morbror,kusin och Carro väntade , käkade där.. Mysiigt. FIck en snapps över mejj, hoppas jag inte luktde mycket! haha.
Senare på kvällen var det tre rätters middag på hotellet.. Lite gott och lite äckligt.. Efterrätten började jag ass garva på för det såg mycket kul ut.
Sen somna jag på hotelrummet fortfarande riktigt trött..
Söndag var inte så mycket käka frukost på hotellet mhhh.. sen åka bil hem, inom väla och sen hem så nu sitter jag här.

// Josefine

2 kommentarer:

Matildää'h sa...

Mysigt (: :P Fick du en snapps över dej ? det lät också mysigt ju:P

/Josefine <3 sa...

jaa håller md matilda , allt utom den snappsen lät mysigt x) <3 haaha vet vad som va så roligt på efterrätten ;)<3