måndag 1 december 2008

Julen är här?


Detta tycker jag är konstigt och rätt störigt!
Att nu har den riktiga vintern börjat elr nästan börjat, ingen snö men ändå.
Iallafall det jag tycker är konsigt är att alltid varje år när man sätter upp julstjärnorna , Advent,Julkalender så börjar det kännas rikigt juligt men nej inte iår.
I år känns det som om det är october/november och det känns även som om det är 477925år tills jul, men det är endast 23 dagar kvar. Det är riktigt störigt!.Antingen ska det vara mkt snöö och jul, elr ska det var otroligt varmt och soligt, inte regnit och grått.. Så nu ska jag försöka få in julstämningen:)
Sen så har allting gått så fort , vet nt alls vad jag önskar mig i Jul :S
Hjäälp mej..

Än så länge är min Önskelista rätt kort:

-. Huvtröja
-. Pengar
_. Presentkort
-. grejer till rummet , men vet nt vad..?

// Josefine

4 kommentarer:

Matildää'h sa...

Jag känner exakt samma, det käns verkligen inte som jul .. fireme

Matildää'h sa...

hoppsan ,det var inte meningen att det "fireme" skulle komma med..

/Josefine <3 sa...

nej det ska faktiskt komma lite snö nu , det hör ju till julen , känns lite juligt på mitt rum x) hah jag har typ redan plockat fram allt och vet vad jag vill ha och sånt :P

Oline sa...

jag håller md !!
det brukar alltid vara att man lääängtar tills den första dec, men nu märks det knappt :O
Puss <3