tisdag 24 februari 2009

Fasslassdagen!

Måste alltid jag trassla in mig i saker?

Ni känner nog igen det , man dubbelbokar,man glömmer,man är helt enkelt väldigt korkad!.. Så var jag idag , och det avskyr jag!, usch!, iallafall!

Fasslassdagen idag..
Hade då hemkunskap där vi bakade släta bullar, jag och Josse.. Som vi sedan förvandlade till en smaskig Semla!. uhhh I like it!, namm namm, den satte sig fint i magen!, Sedan åkte hem till Josse och gjorde EN TILL , och kollade Desperately Hausewives (y), sedan hem och lösa problemen vi datan.. vilket lyckade , men inte på det sättet jag ville, fasst lite senare kom vi på en lysande idé!


Asså äkta Kärlek till denhär låten<3>
Kings Of Leon- Closer ,

En så sjukt bra låt!, Annan bra låt är också:
James Morrison- You Make It Real

// Josefine

1 kommentar:

Matildää'h sa...

Var det den you make it real som du tkte var bra att sjunga till ? xb <3