måndag 2 mars 2009

Mars


Vem tycker inte att Star Pilots i Melidofestivalen skulle gå vidare direkt till Finalen?!, den var sjukt bra! Och då menar jag BRA , så bra har det inte varit sen 1800 frös ihjäl?,.. Iaf den var sjukt bra:P,


(:, Den nya månaden började igår och jag var i lund med Några från konfan, var i EFS-kapellet (en speciell kyrkförsamling), ångrade verkligen inte att jag åkte dit , en upplevelse allt, och tycktte att det var roligt även om prästen pratade väldigt länge så var det en dsån härlig stämning!.. Trode först att dem inte var så kristna och inte tog det å så hätte stort allvar för det är mest unga som är där , studenter,mammor,men där fanns även äldre .. iallafall så var dem mycket mer kristna och vissa satt och grät och under bönnen tog dom ut händerna i luften .. Det ar iallfall väldigt interresannt..


Idag är det 32 dagar kvar tills Egypten!:) oh längtar! Men jag har kommit på en grej jag kommer inte att bli brun!:/, kommer lixxom bara vara där i en vecka.. menmen, Håll tummarna men ha inga förväntningar !




Idag så var det skola, musik redovisning vilket tydligen gick skit bra! Körde gitarrsolo som Maria gillade (:, Konfa idag och så Titti var tillbaka vilket inte var så kul, !


Duschat och sånnt nu, lyssnar på musik sen sova antagligen..

1 kommentar:

Matildää'h sa...

Nu glömde jag vad jag skulle skriva..JUSTE !!
Dukommer visste bli brun!! :O