måndag 9 februari 2009

Friluftsdag


Idag var det skridskor åkning, vilket började ganska segt, tog mig fram på Isen med mer och mer framsteg.. Efter någon timma var jag säker på min åkning,.. men då hade jag så grymt ont i fötterna, tog en pause med mina finfina kompisar sen var det ut med nya friska tag igen och det gick suuper!, elr super är kanske och ta i men bra iallfall!, hihi, den sista timmen tillbrinagde jag i Röglehallen i resturangen med tjejerna, sen stack jag och oline ner till hallen och satt där med Andy,Dogge och Älskling<3..>

Sen åkte vi hem och Älskling och Oline hängde med mig hem , det blev teväääääääään och sen konfa , vilket förra veckan elr dem andra veckorna också var en katastrof, medans DENNA veckan var så sjuuukt mycket roligare !:), För att Titti ( hon som spelar piano, som är en sur kärring) är på semester och vi hade hela konfirmationen med den nya unga tjejen Sofia ,:)<3>
Sen var det hem och käka och sendatan, så sjukt trött sen idag!, oh kommer sova tungt inatt!,

Dröömm söött // Josefine

Inga kommentarer: