tisdag 3 februari 2009

Jag håller vad jag lovar.


Oh, mycket med skolan nu. När man slutar halv fyra på en tisdag vill man bara hem och slänga sig i soffan , och klicka mellan kanalerna(: , men så blir det inte för mej. Efter att kommit hem från en stressig dag , som inte började särskilt bra heller. Så var det bara att sätta igång igen, med Pluggandet. Men jag lovade mig själv att ta tag i skolan nu, och som sagt, Jag håller vad jag lovar. Så nu börjar hjärnan tänka på annat och jag kan nt rikigt koncentrera mig längre?, Så snart blir det nog itne mkt av pluggandet , även om jag skulle behöva lite till.. En pause skulle vara bra, men jag vet att när jag slutar så kommer jag inte ta tag i det igen. // Josefine

2 kommentarer:

Matildää'h sa...

Pluggandet ska bara försvinna ! :O hataaar ! :( :/



Puss på dej idolbästy :)

/Josefine <3 sa...

och det gick skit för mig på eng provet ! :O:O<3