söndag 8 februari 2009

Skridskor åkning imorron!


Imorgon är det Friluftsdag! Och jag ska åka skridskor, ah det får man se hur det går. För ska nämnligen åka med Killskridskor( dock inte sånna fina som på bilden), och det är såhär, dem är förstora, kommer säkert bryta foten elr nått... Det känns som om något dåligt kommer hända snart.. det kommer säkert bli så att jag bryter foten imorron, så kommer inte jag att kunna åka Skidor nästa vecka :(, ohh!, Nu blev jag oroolig!

Har inte åkt skridskor sen 5:an elr nått sånnt! Sen är det de dumma med att vi måste ha en fånig hjälm! , jag har ingen!?, och NowaY! att jag tar min skid hjälm!!
jaja, då får man väll se hur det går imorron , ha det bra // Josefine

1 kommentar:

Matildää'h sa...

Du måååååste ha hjälm snyggo!
Jag vill inte åka om inte du gör det!