måndag 2 november 2009

First day!

Its time to write someting!
Det första är att ifall ni går in och kollar komentarerna så ser ni en lååååååång komentar från Oline<3 align="justify"> div align="justify">Idag var det första dan efter höstlovet. It sucks!.. vill inte tillbaka. hade varit najjs att ha sommarlov imorgon men nej så är det ju inte?:(.. Seg dag , fasst skippade sista lektionen skulle på kamratstödjar möte. Godis fick man där och frukt hihi ;) bättre än NO! Snart ska jag på utväcklingssamtal.. och det känns inte bra. Ligger verklien inte bra till i något känns det som.. bara engelska och svenska.. rästen är bara tummen ner och det vill så så mkt ändra på!. Tyska prov på torsdag och jag har faktiskt pluggat lite :) hihi duktig josefine.
nu ska jag sluta skriva för att se ifall maten är klar, puss och kram ta hand om dig!<3

3 kommentarer:

Oline sa...

* fin bild!<3

när man får så mycket beröm för sina långa kommentarer har man bara mera lust att skriva ;D<3
jag har inte pluggat till tyskan alls, och jag känner att det är det som är avgörande ifall jag ska ha chansen att få vg där :S icke bra...
bara för att jag läste ditt inlägg nu kom jag på att jag har matteprov i morgon :'( tolle! ;P
måste plugga det nu :/ önska mig lycka till :D<33

/Josefine <3 sa...

usch , skola :(<3

Josefine.liljeblad sa...

hahaha x) du kommer klara tyska provet galant!!!!!!:)