tisdag 3 november 2009

Gah , He is so damn hot! <3

Dagen har tillbringats i skolan och hemma. I slutet av dagen i skolan frös jag hela tiden var helt trött i kroppen och ont i kropppen, så när jag kom hem smsade jag josse och sa att jag inte skulle med på Kondition/ skivstång.. Hela efetrmiddagen har tillbringats framför datorn där jag drooooooooogat One tree hill !:) hah.. Seriöst ni som inte kollar det, gör det.! Tips börja från allra första avsnittet! säsong 1 asså, sen finns det upp till säsong 6. :) bästa säsonger är 4 & 5! UNDERBART<3..>

ps. Det finns ingen sexigare än this man -->!

4 kommentarer:

Matildää'h sa...

han är så sinnessjukt snygg ;o
man dör typ :O

du råkar nt ha sesång 3? :)<3

Oline sa...

han e snygg... meeen... det finns snyggare ;)<3

/Josefine <3 sa...

det finns snyggare ! christian är mkt snyggare !:)<33

Josefine.liljeblad sa...

Matilda : ja har säsong tre jah :)) <3

Oline : det finns lika snygga som är snygg på ett annat sätt:) haha men han är bland dem två bästa i think!

Josse: Cristian är INTE snyggare än han!!:O:O haha inte illa menat men så tycker jag iallfall haha x) ,