tisdag 10 november 2009

Gymnasieval

Det närmar sig mer och mer för varje dag som går. För ett halv år sedan tänkte jag såhär : " det är lugnt josefine du har typ ett år på dig att fundera!", men asså tiden har gått så damn fort så jag inte hunnit med..! Vet fortfarande inte vart eller vad jag ska gå. Mamma och pappa vill en sak, många säger att det är bra där, dåligt där.. blabla,, Confused ;s.. På lördag är det öppet hus på skolstaden i helsingborg.. Det finns tre saker jag vet jag vill:

1. Det ska vara en inriktning som jag är bra på
2. Det ska vara någonting jag tycker är kul.
3. Det ska vara en skola i Helsingborg.

önska mig lycka till att komma på vad jag vill (y.. puss och kram!

3 kommentarer:

/Josefine <3 sa...

lycka till sötis:)<3

Matildää'h sa...

lycka till finadu ;*
kommer sakna dig enormt mkt :( <3

Josefine.liljeblad sa...

tack finisar<3