fredag 30 oktober 2009

Halloween!

Det är fredag och jag har precis varit ute och gått med min käre vän Friuds pilatus. Ritkigt fint mysigt höst väder idag, perfekt att använda sin nya halsduk hihi. Solen skiner och jag sitter vid datorn , ovanligt? nejj verkligen inte.
Igår var jag på Dans Show i Ängelholm, Ballett/ modern dans, inte direkt min storts danstyp men dem var verkligen sjukt duktiga! Unga dans kompaniet är då dom, tjejer och killar , hälten från sverige och hälften från Danmark.
Imorgon ska jag och Frida till Lund till sofia, igentligen skulle alla vi tjejer dit men det var ingen som kunde ? ;s men det blir kul ändå hah. Ha det så bra !
Halloween tomorrow! (;

3 kommentarer:

Oline sa...

du har gjort om din blogg va? (a'

håller med om vädret! sjukt fint :D
jag var också ute och gå idag i en timme ( hälsodagboken nästa ;P)

Jag ska inte heller med till Lund :/
jag hade kunnat, men pengarna från pappa har inte kommit, och det e roligare att gå på stan MED pengar :P
så... jag följer nog med någon annan gång :)<3

(hade för mig att du skrev på facebook att du kanske nt heller skulle åka, men det var kanske andra josse xP )

puss :))<3

p.s. ska vi fira halloween? typ med tjejerna eller så? annars kanske vi kan träffas och hitta på något :) d.s.

/Josefine <3 sa...

visst fan ! hälodagboken :O den måste jag skriva imorgon bitti ! :o<3

Josefine.liljeblad sa...

hihiibihih;D;D älllskar din komentar oline, långa,, vettiga :)) ALLA ska skriva sånna (A)(A) <3