måndag 5 oktober 2009

Modell, i like it!



I lördags var jag modell åt josse till henne bildarbete! där är bilderna ifrån hih

Igår. Var jag i kyrkan för typ Frida präst vigdes, grattis till henne och Petter. Sen satt jag & Frida kompis tillsammans med en massa gamlingar på kyrkkaffet! våra nya vänner (y). Efter det stack vi hem till Frida och gjorde KANELBULLAR det var ju trots allt kanelbullens dag!.. Och även Lenas dödsdag :( , Rest in peace Lena <3

Idag: så var det skola och ingenting intressant hände så det så! hah Ikväll är det svenska holywood fruar! :D

1 kommentar:

/Josefine <3 sa...

oh gud jag kolla den säg att du älskar mig och jag börja gråta då när hon satt och skulle berätta allt ! usch asså !:O tack för ditt modellande :D stina fråga om hon fick se alla bilder idag så visa jag några , hon bara : hon ser ut som en sån viking som letar efter sina skepp x) ahahah ! hon är för knasig :P