lördag 24 oktober 2009

HÖSTLOV!

Nu är det höstlov äntligen! Längtat efter detta ända sedan första skolveckan efter sommarlovet;) hah.
Första dagen ida då ch den har inte varit särskilt kul! ;(.. Vaknade runt nio, så gick jag direkt till datan käkade ingen frukost för jag orkade inte. Och kollade Tv4play.se hih. Dagen drog är tv asså. Sen efter några timmars tittande gick jag ut med hunden en kort kort sväng.. sen gjorde jag mat och satte på en film. Efter den sattte jag mig vid datorn och hade så sjukt tråkigt, så fick idén att baka muffins. Såhär tråkig har min dag varit. HELT ENSAM. blö. Ikväll ska jag till kusin ännu tråkigare. ;p- Smsa mig hela lovet tack! <3

2 kommentarer:

/Josefine <3 sa...

14/1-10 ! :D:D:D:D<3

Oline sa...

hejhopp! (:<3

har fått flera frågor om jag ska va med ikväll (tjej-saken), och ja, det ska jag :D
vet att det inte hade något att göra med ditt inlägg, men ändån x)