lördag 1 november 2008

Hejhej November:)

Då var Oktober slut..Skönt!
Iallfall så har jag tillbringat mesta delen av mitt Höstlov i Helsingeborg.
Måndagen, på kvällen åkte jag dit träffa kusiner från Stokholm och Luxenburg (:
Tisadgen, Vaknade då i Helsingborg av små kusinerna sprang runt runt i lägenheten haha. På kvällen gick jag väsenvandring md dom . hahah :D
Onsdagen, åkte till Malmö för att träffa mina Sysslingar som jag typ aldrig träffat spelade pingis och åt..
Torsdagen, sista dagen i Helsingborg tillbringade jag på busfabriken md Små kusinerna ,hahaha (y)

Åkte sedan hem och på kvällen var det Bahnhof:P
Det var kul träffa massa folk som jag nt träffat på 100000000000 år !..
Bl.a Elin Larsson och Louise Gustavsson...<33
Efter B-hof åkte vi hem till Frida och spv där md Tjejerna :)
Fredagen, Vaknade hos Frida , gjorde nt mkt den dagen mest låg och snacka.
Lördag, Vaknade av ett sms från Frida <3:)sen satt jag vid datan, gjorde mej iprding efter en stund sedan Cykla jag till Josseeeii:D<3333 Loveu Hun.
Hade en riktigt mysig kväll md Josse åt där och sedan såg vi skräckis :D I liiiiikeee !!
Ha det braa :D

/ Josefine Liljeblad

2 kommentarer:

Matildää'h sa...

Tjohej ,
Kollar du på min blogg?

/Josefine <3 sa...

yeees (; vi hade skit kul den kvällen :D<3på bh också (;<333