tisdag 25 november 2008

Tisdag

Hejhej:), säger en RIKTIGT förskyyld Josefine!
menmen sånnt händer. Idag så har det varit skola, ett prov i musik som jag tror gick sådärr nt så bra sen så har det bara varit chill.
Efter skolan stack jag och Älskling hem till mej och myste :P<3>
sen stack han hem och jag åt och nu sitter jag här, jag suger på att skriva blogg för mina texter är så ointressanta , lite egoistiska känns det nästan som...
vet ni vad det är endast 16 dagar kvar tills jag och Matilda åler till Stockholm , yeey längtar otroligt mycket! Vi ska fotta sönder och ha det bäst!
Hoppas det var interressant att läsa min blogg , därför tycker jag att ni ska lämna en liten kommentar ? (a)
// Josefine

1 kommentar:

/Josefine <3 sa...

blogga oftare (A) lika ofta som jag :P gillar när du bloggar iaf (;<3