fredag 28 november 2008

Fredags kväll

Då var det äntligen helg! Veckan har gått fort tycker jag elr iallfall logom fort lite segt i slutet av veckan men annars har det varit lugnt. För mej blir det Köpenhamn imorron med Älskling, kommer hem på kvällen , då blir det ensam hemma.. På Söndag är det först dop på förmiddagen, Toves ´lillebror Gabriel som ska döpas trevligt :) Sen efter dert måste jag dela ut reklam usch , orkar nt det men man fpr juhe pengar och när man är två så blir det mycket änklare!.. Iallfall, så blir det en planerad helg , det är rätt bra ibland att veta vad man ska göra och inte bara gå runt helt ensam en hel dag...
Ikv så blir det hemma kväll , med familjen och Pizzzzaaa! hehe och så måste man titta Idioool man måste ha lite koll när man ska på finalen som är exakt om 2 veckor idag!.. Grrryyymt haha , många tycker vaddå ? Idol finalen vad töntigt , men det ät juhe inte själva idol finalen utan själva resan upp till Stockholm , hela helgen , det är det som är speciellast , fasst Idol har en stor betydelse.! Sen är det att åka upp med min Matilda som gör det exxxxxxxxxxxxxxxxxxtra speciellt , elr som helt enkelt gör det speciellt :)
Nu kan ni inte klaga på att jag nt skrivit mycket idag ! , ha det braa det ska jag ha :)
/ Josefine

3 kommentarer:

/Josefine <3 sa...

tjoooo vill också till sthlm ! men får aldrig ngt sånt för mina päron :@ suuuurt ! <3

Oline sa...

Lycka till på tivioli ;D <3

/Josefine <3 sa...

skulle du sova hos mig ikv ?