söndag 19 oktober 2008

Helg- I lund Hoss Anna


Hela helgen tillbringade jag i Lund hoss Anna<3
saknaar henne sjukt mkt ! Iallfall så anlände jag och pappa
till dom på Fredag kväll , efter att ha sjungit i bilen hela
vägen från lilla Vejby tilkl Lund :)<3 Hahhaha riktigft kul
faktiskt.. :P
Jag och Anna titta idol , vet nt vem som åkte ut ? jaja ..
Sen åt vi och sen titta vi Sällskapsredan- Hälsohemmet ..
(hela helgen har varit sällskapsresanhelg) hahah
Natten till Lördagen sov jag nästan nt nått ! p.g.a att
''någon'' vid namn PAPPA nt kunde hålla käften när han sov x)
sen ¨på morgonen var det tre pers i mitt rum och tog gevär och patroner
och sånnt så den Natten blev det ingen sömn precis :/
Menmen , gick upp vid elva spelade lite Guitar hero md Anna
Sen så gick vi till stan och handla gooodis , sen gicck vi hem
igen käka lunch , och titta färdigt sällskapsresan :)
sen så gjorde vi nt mkt mer den dagen..
På kvällen kom det folk bla Axel som ville att
vi skulle göra spökrunda md honom i källaren :D haha
Efter det så titta vi sällskapsresan - i Alperna:) I likee <3 hehe
Stig Helmer påminner mej om en person , HEMLIGT VEM :O:O
sen så gick jag väll och la mej runt två elr nått sånnt ..

Idag då .. så vaknade jag då runt 9 .. gick runt där typ helt själv
i huset medans alla andra sov sen vakna vissa jag lyssna på musik
ensam.. jaja nt mer om morgonen ..
Sen stack jag , mamma till Domkyrkan för pappa skulle göra nått
så tog det drygt en timme. Sen stack jag och Phille och träffa
Sofie gick en runda i Lund , sen åkte vi hem
Orkar nt skriva mer idag , ha det nice.

// Josefine

Inga kommentarer: