fredag 2 april 2010

Långfredag

@ brothers computer:) Mormor, morfar, mats & ann caroline drog nyss hem.. Dem har varit här sen 1 och sen dess har det bara snackats engelska, eftersom ann-caroline är från frankrike och Elicante som bor hos oss är från Tanzania. Han skulle egentligen stanna hos oss i två veckor allstå en vecka till, men eftersom min pappa hade räknat fel så är det tydligen 3 veckor..suck.. lite jobbigt.. men aja får leva md det:) nu ska jag chilla.. kolla bella tyra show eller nåt.. puss och kram!

2 kommentarer:

louiissse sa...

eftersom att du säger att ingen läser din blogg ar jag kommit på en jättesmart sak! jag ska kommentera varje av dina inlägg i framtiden, så du alltid har minst en kommentear, ack, jag känner mig smart:) alltså idag blir det:
GLAD PÅSK!

Josefine.liljeblad sa...

awe tack fino:) Ska FÖRSÖKA göra detsamma till daj! hehehhehee glad påsk pådej md