lördag 17 april 2010

fullt upp all the time

Ett tag sen jah. Kan väll säga att jag har haft fullt upp hela hela hela tiden... gosh, riktigt trött på skola och sånt skit nu.. Sommarlov om typ två månader, är nt så jätte långt men det är ändå för långt ;s
Igår var det louise place hela kvällen.. Sen skulle frida köra mig hem på moppen.. I slutet av louises väg så måste vi stanna och fixa väskan, och då¨bom så gick den i sönder,.. så jag och frida stod där vid 12 på natten, riktigt kallt.. så fridas pappa fick köra till oss med moppe och skiftnyckel.. Han räddade oss haha.. tack så mkt!:) ¨
Idag ska jag antagligen träffa amanda :) det var längesen...
Har precis varit riktigt duktig och städat mitt rum och damsugit bottenvåningen.. (y... nu är jag slut så ska kolla talang.. puss!

2 kommentarer:

Matilda sa...

haha , funkar moppen helt nu igen ? ;)

louiissse sa...

haha, du är så snygg min lilla josse :)
tack för igår!