lördag 3 april 2010

Glad påsk;)

Glad påsk(:
Solen skinner! men jag sitter inne och pluggar-.- ... på lovet, en solig dag, på påskafton.. icke bra det. Men iallfall så har jag varit hos släkt idag och käkat massa mat och tråårta! h3h3.. efter det var jag ute och gick med Phille och Amelie. Gick in i Kvs för typ 1000 gången haha men det är lika kul varje gång ;).. Nu så pluggar jag svenska, för läste nyss att det är riktigt mkt jag inte kan.. jag vill ut, ! men alla är borta! men jaj.. Ikväll blire matildas place, kram och puss!


















4 kommentarer:

Matilda sa...

Jag har nt ens börjat plugga.. fan :(
& jag som måstemåstemåste få mvg på detta ;s inte okej .
tack för idag :) fast att jag stack hem tidigt ;p <3

josefine p sa...

det blev at my place ;)

louiissse sa...

yes, josse, det blev det, tack för denna kvällen :)

Josefine.liljeblad sa...

hatar att plugga!;d

tack själva:)