onsdag 30 september 2009

''Kick off''


Asså shit vilken jobbig dag. Dagen började med att vi hade två timmars idrott. Det kom några killar från friskvårdprogrammet på rönne som skulle hålla i idrotten för våran ''kick off'' av hälsoveckan började idag. Alltså innebar det att vi skulle göra Beeb-test! ojoj! asså jag dog srlsy dogdogdog om och om igen hah skoja. Sen skulle vi ha styrka vi tränade alla olika muskler i hela kroppen så jag var helt slut efter det. Och då hade bara två lektioner gått av den dagen!! :O

Så då var det Svenska, Matte och sen kör.. ;p Efter skolan drog jag till dansen, och jag orkar verkligen inteinteinte ta i! inte alls hemskt! :( Nu är jag riktigt trötttt men ändå ganska nöjd att jag klarade det :D det var min dag puss snart IDOl missa ejj?!

2 kommentarer:

Oline sa...

kan hålla med om att den dagen var sjuuukt jobbig, men som tur e var denna dagen inte lika farlig ;)<3

kyss :*

/Josefine <3 sa...

jag dog också x) och har missat mkt på idrotten nu känns dt som :O dt gör ont i min jävla läpp hela tiden , jävla tant asså :@ HAHAH <3