lördag 12 september 2009

Födelsedag&vandring!

Det är lördag, och mycket har hänt sen sist. :), En vecka har gått och jag har hunnit med att fylla år , och även vandrat med 9a/9b till Hålehall.
Birthday: Tillbringade jag i skolan, utklädd som pippilångstrump!, Efter det så stack jag och tjejerna hem till mig och käkade kaka och fick mina fin fina presenter! :D Tack så mycket för allt blev jätte glad!
Hålehall: Vandrade till Hålehall med 9a/9b , tog tre timmar att gå dit. När vi kom dit så gjorde vi en massa livräddnings grejer och sedan lekar. Natten tillbringade jag, Tove, Vilhelm, TD, och gustav under ett bord mitt ute i skogen. Medans dem andra sov i antingen vindskydd eller underbar himmel :). Dagen efter var det bara att går hem viilket gick snabbare, tog en genväg igenom tre åkrar. Den första var skit blöt så mina skor var som två svimmingpoolar, Dem två andra var typ gräs och en MASSA jord.. Så mina skor är inte så fina. Jag och frida orkade inte vänta på dem andra så vi bara gick och gick helt själva och sjöng förfullt på två helt olika låtar.. det lät inte så fint kan jag berätta! puss // Josefine Liljeblad
Td och ville som sover på den andra bilden! :)

3 kommentarer:

/Josefine <3 sa...

hahahah söta dem ä nä dem sover då x)<3

Matildää'h sa...

bonden som hade åkrarna blev suuuuuuur !

Josefine.liljeblad sa...

haha,! skit i bonden ;D
mm väldigt söta hah