fredag 4 september 2009

fredaggg


Hejhej, Det är Fredag!, kl. är 13.39 och jag slutade 12.20 , gör det varje fredag , soooft!. Iallfall så hade vi svenska redovisning sista lektionen, gasch vad baad det gick?, sjukt nervös skakade sönner. Iallfall imorgon blir det NOG Arosfortet md tjejerna och några killar.. sen på Onsdag är det ingen vanlig dag utan det är min FÖDELSEDAG. Då ska jag klä ut mig till pippi :0, hah, Dagen efter ska man vandra till Hålehall, en skog, sova där bland alla miljarder spindlar :'(, kommer srsly dödödödö. Ligger här i min nya säng som jag fick i veckan, tidig födelsedagspresent , och väntar på ett telefonsamtal från ngn tjej ;), hejdå <3

2 kommentarer:

/Josefine <3 sa...

duuu , vet du vad jag kommit på :O dt finns vildsvin i hålehall skogen ! :O:O:O:O:O<3 och de är farliga !

Josefine.liljeblad sa...

JAG VET!