torsdag 5 mars 2009

Ge mig!




Fattar ni hur oooooooooooooooooootroligt mycket jag vill ha sommar!:D<3>

Det är helt sjukt, tänker igenom hur sommaren var , allt man gjorde.. Hur brun man var , kollade igenom alla bilderna och asså shit! Sommaren är det jag vill ha mest i HELA vida världen just nu asså!

Veta att man kan sova länge inte ha några prov i veckan, veta att man kan sticka till stranden när som helst, att man kan vara ute hur länge som helst att det inte blir mörkt ..:), oh gud vad jag längtar!
Den senaste veckan har det känns som om våren börjar närma sig, och jag VET att nu kommer allting gå riktigt fort... !, Och det är en bland dem härligaste känslorna som finns..
Sitter här och tänker mig någon kompis stå utanför huset, det är en sommarkväll och solen ligger lågt .. Sitter på balkongen och kompisen ställer sig nedanför och väntar, står med cykeln och endast Handuk och bikini under..
shit vad jag längtar tills det !:))<3>




2 kommentarer:

/Josefine <3 sa...

fyfan vad jag längtar också ! fatta kul vi hade , helt underbart ! älskar dig gumman <3

Matildää'h sa...

ohdu !
Som jag oxxå längtar !! :O <3
Ska bli den bästa sommarn ever ! <3