onsdag 7 januari 2009

Visste inte att man kunde sakna något så mycket!

Asså det är helt otrlogt att man kan sakna något så mycket!
Jag menar Stockholms resan med Matilda!
En helt underbar känsla var det ! Går inte att beskriva! När vi flög, allting var så spännande !
Jag hade inga förutsättningar elr nått allting var underbart!, När vi var framme, vi bara vi är i stockholm! Bara vi! Du och jag! När vi var påväg hem till Kusinerna i bilen , massa fnittrande!
när vi var framme vid huset , var det bara att gå in slänga sig i sängen och njuuta av att det bara var du och jag , HELT PROBLEM LÖST!
När vi vaknade den fredagsförmiddagen , det fösta jag tänkte var ''alla andra är i skolan hihi'' jag vet nt matildas tanke men hennes tanke får hon ta och komentera!, haha
När vi var där ensamma ., lappen på bordet från annika, fottandet, skratten, känslan!
sen när julia kom hem, sjjunga singstar!, och ohhh! alling!,


Känslan i Globen, när vi gick in där , trode det skulle vara större ( inte för det var litet)
vi yrade runt där lite,:) sen när alla skreeeeeeeeeek,
Men framför allt när dom spelade vinnar låten och alla satt/stod och väntade på vems röst sokm skulle börja sjunga och vems röst som SKULLE VINNA!

Tack för den upplevelsen Matilda. Någonting liknande MÅSTE vi göra om:)!
saknar känslan så grymt mycket, OCH ALLTING började en skol dag:)
Älskar dej matilda puss;*



2 kommentarer:

/Josefine <3 sa...

vaad myssigt :)<33

Matildää'h sa...

Åååh ! Jag saknar det också helt obeskrivligt mkt! Vi måååååååste åka ngn stans tsm igen, Och ja, min tanke på morgonen var samma som din, alla andra e i skolan,men inte vi.. typ xb
asså ja! jag skulle fan göra vad som helst för att få vara där igen med dej! Man tänkte inte på ngt jobbigt, typ skolan och sånt! så jäääääääääääääääääääääävla härligt!!!!!!!! :O

Älskar dej Josefine puss:*