tisdag 20 januari 2009

Tandis!(:

Hos Tandläkaren idag.
Allt var tipptopp!, väldigt glad över det.. kanske bli värre nästa år.. jaja

Har ingen riktig skrivar känsla idag?, elr joo jag vill skriva hur mycket som helst men har inget att skriva om? Skolan är det Plugg som gäller, No. redovisning,Teknik,Tyska( som jag kom på nu att jag glömde i skolan!), Matteprov ohja? , hur ska man klara sig här?
Man får väll skaka loss allting på Bahnhof på fredag!, Skriv gärna in en komentar ifall ni ska dit?
för det är något nu behöver tänka på!.

No. , ja!, No, det är typ sjukt svårt, sjukt jobbigt,sjukt konstigt, och det finns sjuuukt mycket man måste lära sig, Och man måste vara bra på matte så no är inte riiktigt mitt ämne precis!

Som Tandsköterskan sa till mig idag: vart ska du sen da? , efter grundskolan?
har ingen aning!, och det vet jag fler som inte heller vet ´men ändå, känns som om man nästan måste börja fundera lite!, För lixom det är rätt speciellt, men men har hela nian på mej att fundera men man måste kanske börja så smått nu!
Titta vad långt man kan skriva när man väl börjat!, *stolt*
så ifall ni nu komenterar nånn liten truddelut så blir det garanterat , mer & mer!

// Josefine

1 kommentar:

/Josefine <3 sa...

du måste börja blogga mer sötnos ,och viii ska till bh ;D<3 älskar dig meeeeeeeewst !!<3