lördag 24 januari 2009

''Dagen efter''




Gårdagskvällen var det Fixx hos Josse, och sedan skulle vi ta bussen klockan nio. Men så missade vi bussen för vi hade så mycket att göra, men vi kom in ändå , med bil. Väl inne så var det inte så mycket folk men efter hand blev det fler och fler. Åkte hem vid 1 och ögonen bara rullade när vi åkte hem, kändes som om huvudet skulle sprängas vilken sekund som helst!, var helt slut.,
Idag vaknade jag hemma hos Frida med Girlsen, med ett dunkande huvudvärk och väääldigt hungrig, frulle ( fem mackor) haha, sen kollade vi Hottie and the Nottie, sen hem och då blev det datan.
Denna lördagseftermiddag så stack jag först till Lotta och vattna blommor.. sen till Josse och hämta grejer. Var helt slut när jag kom hem så jag tog fram min data , la mig i sängen , och drog-kollade underbara One Tree Hill!, Gah I love that!

Nu är det Lördagskväll som jag kommer tillbringa med Mamma och Pappa och förmodligen Televisonen och datan. Kommer antagligen inte bli så sent eftersom så fort jag ställer mej upp håller jag på att trilla .. släng in en kometar nu!


// Josefine

2 kommentarer:

Matildää'h sa...

Håller på att tilla ? ojjojojdå :/

Puss !

/Josefine <3 sa...

skit kul kväll :D<3