tisdag 8 mars 2011

vårsol, plugg och bra musik

Sitter just nu ute på terassen i solen och pluggar. Lyssnar också på en väldigt bra låt som heter: Nothing med The Script. PLugga är kanske inte så kul men så otroligt skönt att sitta här :) Har studiedag både idag och imorgon, så senare ska jag in till stan och träffa julia och fixa lite saker, sen hem till tove och lämna/få kläder. Känner hur solen värmer min panna, det börjar bli våååååR!
Länk till den bra låten:
http://open.spotify.com/track/3cdhgO3vgHyOIADMXokd2t

4 kommentarer:

Frida sa...

Bra uppdatering josse! :)

Typiskt att jag ska bli sjuk nu när de blir fint väder ;p
Har inte varit ute en enda gång i solen (n)
Eller joo, när vi stod och väntade på att min mamma skulle hämta upp oss hos västeråsarna.. Men det är inte en av mina bästa stunder ;)

Josefine.liljeblad sa...

haha taack :D
aah vad jobbigt :( haha nej verkligen inte, din mamma bara: du ser lite trött ut frida..;D

Frida sa...

Hahaha jaa, och hon bah: du josse ser piggare ut än Frida! Så jag bah: men det är bara för att josse har sovit hela natten! Hahahahhah

Josefine.liljeblad sa...

hahahha! hah men det gjorde jag inte ;) du sov mer än mig hah :) men ah, du var juu inte så klar i lilla bollen!