fredag 18 mars 2011

Väla

Precis varit på väla. Köpte lite grejer.. Brukar i vanliga fall aldrig lägga upp vad jag har köpt inte riktigt min grej riktigt men ah, nu har jag så tråkigt så jag kan lika bra göra det heh :) Så pinsamt när jag skulle handla det, så satte jag i kortet, men så funka det inte, så fick jag göra det igen men så funka det nt och hon bara: ehmm, asså du har inte tillräckligt med pengar.. haha så pinsamt, så mamma fick betala hälften.. fattig nu efter att köpt skinnjackan..Äntligen fredag, så gött.. Men har inga planer för ikv, hatar när en fredags kväll rinner ut i sanden och det kommer den säkert göra ikv..

2 kommentarer:

Lollo sa...

åh, så snygga grejer! är det från gina alltihopa? byxorna var jättesnygga och superfina tunikor ! :))))))))))))

Josefine.liljeblad sa...

haha tack, inte bhn.. :) haha helt vanliga svarta byxor, men tack :D hihi