måndag 16 augusti 2010

One week left

En vecka kvar, helt sjukt hur fort tiden kan gå. Om en vecka börjar skolan igen.. men det är en total skillnad denna gången. Denna gången är det ny tid att vakna, ny stad, nya människor,nya lärare och en helt ny skola. Det känns både skönt och läskigt, mest hemskt för jag har ingen aning om hur det ska blir.. Jag kommer knappt ihåg hur skolan ser ut inuti, och hur området ser ut.. Jag ska gå till min skola och hittar typ inte dit?.. Hoppas det kommer gå bra, vilket alla säger att det kommer.. men ändå känns det som om första dagen kommer bli riktigt jobbigt.. iallfall för en som mig. ;p
Nu ska ska jag fixa mig lite och dra iväg till en familj jag är barnvakt hos, idag är det bara ett barn vilket ska bli riktigt skönt! puss
Posted by Picasa

Inga kommentarer: