söndag 22 augusti 2010

Malmö,konfermation & sista dagen

Malmö var det i Fredags, det var kul och mysigt :) sen på Lördagen tog jag tåget till Lund från Malmö för att gå på Annas konfirmation, Cajjan från hipp hipp var där ;) hah.. Idag är det som många vet sista dagen på sommarlovet, otroligt segt och tråkigt med så är det.. Imorgon börjar jag på Olympia skolan i Helsingborg, men lixom ska jag bara gå in där genom dörrarna och inte veta sen vart jag ska ju? jag vet ju nt vart aulan ligger.. Alla säger att det kommer gå bra vilket jag hoppas osså.. Nu är jag sjuk och det är inte kul, hoppas jag blir bättre tills imorn.. Silken skillnad det kommer bli imorgon, brukar sova till runt 1, nu ska jag ta bussen halv 9! :( usch..
Aja här kommer lite bilder från Malmö! Bl.a en tatuering som håller en vecka, jag och tove gjorde en ..

Inga kommentarer: