tisdag 8 juni 2010

sur på max.

Sitter hemma vid philles macBook:)) härligt härligt, det börjar dessutom bli bra väder vilket är ett plus. Nu ska jag berätta en irriterande sak som hänt idag:
Jag sitter framför tv.n efter att har haft en hård,jobbig dag.. Och DÅ smsar min textillärare och skriver om jag glömde komma och göra färdigt min klänning på extratextilen idag.. ( det var så att jag pallade verkligen inte med henne eller klänningen eller textilen så jag sket i det).. jag låtsas som om jag inte har några pengar på mobilen och skiter i att svara. Det går några timmar så ringer det. DÅ är det fucking hon som ringer.. hipp hurra.. hon frågar om jag glömde, och jag sa att jag hade glömt och att jag inte kunde svara på smset pga inga pengar, "men du kunde ju ringt mig istället från hemtelefonen, du vet att det kan man göra" säg
er hon då!! och jag blir sur och svarar riktigt stelt och sur.. när jag tror det jobbiga är över och hon ska säga hejdå så kommer hon med detta förslaget: "men jag hade tänkt att du kommer imorgon och gör färdigt den då"... imorgon har vi mentorsdag, jag vill in
te sitta inne på den jävla textilen och ha henne vid mig + en massa småttingar., och lollo (a) som tur.. Jag är så sur, big deal om jag inte gör färdigt den? ska ändå slänga den sen för den blev så ful.. usch hate this.. Jag som trodde att det bara var chill kvar, men nej, jag ska sitta och sy en klänning.. gosh..
Var tvungen att skriva av mig lite..

Inga kommentarer: