fredag 18 juni 2010

gummgumm och grekland

tjillevipp:)
roligt man kan ha med tuggummi? ah faktiskt..
Iallfall så är kl. 23.48 nu och jag borde egentligen sova för jag ska upp 02.20.. då är det bara att klä på sig, borsta tänderna och sätta sig i bilen. För då ska jag åka till Kastrup och ta flyget till Grekland i två veckor. Jag har ingen taggad känsla för jag vet att jag kommer missa så mycket här hemma, men så säger lollo att jag inte ska tänka och då ska jag inte det för lollo har rätt;) hih
Ha det så najs i sveriga, och på hemsidan stod det tillgång till internet så antagliigen hör jag av mig här ngn dag:) pusspuss kramkram ses.

2 kommentarer:

lollo sa...

justde, lyssna på mig, du kommer ha det skitbra jossis, vi ses direkt när du kommer hem också, pusspuss, loveuuuuuu :)

Josefine.liljeblad sa...

ah vi ses direkt för då är det PAAAAARDEY:D hiihohihohi..
älskar dig lollo going to miss u