måndag 29 juni 2009

Tack sofia!<3


Det är riktig sommar asså, ute på kvällarna, och riktigt varmt på dagarna!
Idag skulle jag gå till lilla frida, när jag gick ut igenom dörren var det riktigt hett!, Skulle kunna tro att man var i Turkiet eller nått sånnt... Naajs, så skönt.

Imorgon är det avslutning med sofia på stranden och shit vad man kommer sakna henne. Utan henne hade inte konfirmationen varigt alls rolig, vi hade inte upptäckt så mycket och inte fått lika mycket erfarenhet. Hon har hjälpt iallafall mig att respektera andra bättre och få en bättre syn på allt. Tack sofia för allt du är verkligen en fin människa <3 puss på dig.

6 kommentarer:

Matildää'h sa...

Ja, sofia är verkligen en bra människa!
en som man kan dela md sig till av allt :)<3
kommer sakna henne sjukt mkt .. men vi ska ju hälsa på !? :o <3

/Josefine <3 sa...

utan sofia hade vår konfa tid varit hemsk! men nu blev dt mkt skratt och rolig tid md henne! :) hon är en underbar person!<3

sofia sa...

ååå, TACK! Så fint... tack...

Tack själva för en rolig termin. Ni är så grymt bra! Nu får vi ses i Lund, ni är SÅ välkomna.

Ni finns i mina böner och tankar.
Glöm inte att ni alltid är älskade.

Massa kram... och tack igen.. <3

sofia sa...

ååå, TACK! Så fint... tack...

Tack själva för denna tid! Ni är grymt bra. Ni är varmt välkomna till Lund!!

Ni finns i mina böner och tankar!

Massa kram från mig.. och tack igen.. <3

sofia sa...

ååå, TACK! så fint.. tack..

Tack själva för en rolig termin. Ni är så grymt bra. Ni är SÅ välkomna till Lund, ser fram emot era besök!

Ni finns i mina böner och tankar. Glöm inte att ni alltid är älskade.

massa kram, och tack! <3

sofia sa...

hahaha, så många gånger jag har kommenterat. Det gick inte stod det - men det gjorde det visst ändå.