söndag 7 juni 2009

sista veckan


Äntligen, den veckan vi alla har längtat efter i månader,dagar,timma,minuter,sekunder den veckan är äntligen här!.. Imorgon börjar den, sista veckan innan summer time<3.>Men tjejerna håller ihop och då kan inget bryta oss ner! Ska till Lund på student på onsdag.. mindre roligt.

Jag brukar ha ganska mycket planerat att göra på sommrarna men inte denna. Vilket kan vara ganska skönt. Annars går man runt och tänker snart ska jag dit , snaart ska jag göra det och så, men sen kanske det inte blir som planerat och man kanske inte gör det. Då blir man besviken. Så ha inte förstora förväntingar inför sommaren. Jag försöker att inte ha det, men det är inte det enklaste. Men försök iallfall vet att det är ganska många som har stora förväntingar. Att det kommer bli bästa sommaren ever, jag kan tro , men jag vill inte bli besviken.
Ha en bra sista vecka för snart smäller det.!

1 kommentar:

/Josefine <3 sa...

tror nt att dt kommer bli den bästa någonsin men den bästa hittils ! :D är bara imorgon kvar och då ska vi mest kolla på 9.ornas redovisning :D<3 summer of 09 here we come ! ta skydd :P hahah