söndag 8 maj 2011

akuten. pissed off.

ligger här och är så jävla pissed off.
Var hur lycklig imorse över att jag skulle spendera dagen med min kära saknade kusin från stockholm. As fint väder så vi gick ut lite med hennes Skateboard. Allt gick bra, jag blev bättre och bättre, vi köpte glass. MEN. Såklart, så typ två hus bort från vårat hus så ska jag ju trilla. Och det var inte lite heller. Har aldrig haft denna smärta i min fot och denna stukningen stor. FET. OCH JOBBIG. Så har tillbringat min eftermiddag på akuten. ,. ingen skola imorgon, men jag måste på tisdag.. så fort jag går gör det ont. bajs. fucking bajs. Kan inte missa mera skola! sur. gah. bajs.

4 kommentarer:

Frida sa...

Krya på dig och din fot! :)

Josefine.liljeblad sa...

haha tack :)
har åkt hiss idag i skolan hehehehhe

kusin jules sa...

kusin då D: hoppas det är bra tills kristi himmelfärd då kommer vi, whooop :D <3

Josefine.liljeblad sa...

yah absolut! wehu! :)