måndag 13 december 2010

Så fin

Ibland tänker jag på att skriva här, i min blogg. Men ah det blir aldrig av som du kanske märker. Men nu har jag tagit mig tid att skriva lite, eller tiden har tagit mig eller vad man säger. För egentligen har jag inte tagit mig tid, för jag har ingenting att göra och ah aja.
Det börjar närma sig julen! Snarare än vad man kan tro. Gitt tycker jag! Önskelistan består av en hel del saker, skidjacka, mjukisställ, svart ögon skugga, vantar m.m. Men det fins inget på listan jag verkligen längtar efter att få. I vanliga fall brukar jag ha något som jag vill ha sååå gärna, så när man ser paketen under granen så önskar man innerligt att det ska vara just den saken. Och när man öpnnar det på julafton så blir man super glad för man har längtat. Men denna julen har jag inget sånt. Lite tråkigt..

Nu en annan sak, det skulle inte vara helt fel att ha den här saken på bilden. En MacBook Air. Den är så fin, tunn, ren och fräsch såå fin och ah skit bra dator dessutom. Men ah, drömma kan man ju alltid göra. hadetbrapuss



Inga kommentarer: