tisdag 25 maj 2010

Tanken på att vi kommer skiljas...

Sitter typ och kollar runt på mitt stökiga rum, och fastnar med blicken på kompisfotot.. tanken på att vi kommer skiljas sen är inte inte rolig.. :( klart jag gillar att det blir förändring, och nytt folk, men inga människor slår er, ni är bäst nu och forever! vissa av er kommer fortsätta tillsammans, och jag säger lycko er, jag vill inte skiljas från er, jag kommer sakna er sjukt mkt. Det är några månader kvar, och jag kommer njuta extra mycket av mina fina vänner, Älskar er!




















































5 kommentarer:

josefine p sa...

glöm att du slipper mig även när vi börjat gymnasiet ;) jag kommer tvinga dig att träffa mig :D

Josefine.liljeblad sa...

hahaha braa!

louiissse sa...

jag har massor med idéer som kommer göra så att vi aldrig kommer skiljas åt! wait and seeeee :)

Josefine.liljeblad sa...

vi kommer fortfarande träffas ju, men inget kommer bli som innan, ;d både på positivt sätt men väldigt negativt på samma gång

Julläää sa...

Eurovision hiss eller diss? Vilka var bäst vilka var dåliga? Kommentera :)