söndag 7 mars 2010

jag vill dö denna veckan och vakna upp till påsk

Hejsvej!
jag är väldigt nöjd med den här helgen, den har varit mysig, så tack så mycket tjejer!
Imorse fick jag ett sms kl. 08.15 eller nått sånt, någon som undrade om vi hade tyska denna veckan ?.. Tack för smset den tiden väldigt härligt.
Sen kl. 11 drog jag till Cayo på släktkalas, gott..
Sen drog jag till kära louise fis! Hade en väldigt trevlig eftermiddag med henne,,.. vi två är stora amatörer;d
Denna veckan är bajs asså.. jag vill Dö denna veckan och vakna upp till Påsk!.. Nu sitter jag och nördar melodifestivalens låtar hahah.. ;d mobbas inte. puss!
btw. hörde nyss en mega töntig sak som pernilla Wahlgren sa i sin låt haha: " jag hoppar om du hoppar" tsssss... förövrig gillar jag inte låten som jag gillar andra låtar som jag lyssnar på ;d

3 kommentarer:

josefine p sa...

veckan går snabbt(; jag får nt följa md till malmö om ingen vuxen följer md :(

Josefine.liljeblad sa...

det blir inge malmö så :(

louiissse sa...

Wei tack för dagen amatörnisse:D<3