lördag 6 februari 2010

Februari helg

Haj på dig!
Sitter här hos Louise. Jag börjar från igår.
Igår efter school stack jag hit och vi typ vet nt riktigt vad vi gjorde.. nt mkt . Sen käka och lana Lasse Åberg sällskapsresor.. Om dom är bäst ellor?;o hihi
Sjuk dröm inatt! Idag har vi fortsatt med våra kära filmer.. Snart drar vi härfrån och hem till mig, melodifestivalen ikv gottfolk! ;) h3h3..
Oh vad jag längtar till mycket nu!
Älskar när man har något att se fram emot, tiden går snabbare och jah.. bättre (y.. Hejdå!

6 kommentarer:

josse p sa...

ola var lätt fett bäst! (;

Matilda sa...

Vad har du nu att se fram emot ? :D

Kusin Julle sa...

Najs blogg dude ;)
Ses kusin! :)<3

Josefine.liljeblad sa...

ola var inte bäst!.. det var salem!

jag ser fram emot shlm,lov.. vår, frankrike, grekland;)

Josefine.liljeblad sa...

tack exkusin!<3

louiissse sa...

Tack för en 3vlig helg josse, det ska vi göra om, MÅNGA gånger, h3h3