lördag 29 augusti 2009

LÖRDAG:))


Skolan har nu pågott i en vecka och jag är riktigt skoltrött, redan. Sjukt jobbigt och jag vill verkligen ha sommarlov igen... skulle göra vad som helst för det.! Iallfall har det hänt mycket, jag har blivit singel,lite hemlissar har hänt!, och jag har handlat nya höst klääder :))

Idag har jag och josefine serverat på en 60 års fest , roligt ibland och tråkigt ibland.. mot slutet blev det segt och vi bara klagade på hur ont vi hade .. gick fram och tillbaka hela tiden i 5 timmar. Men fick äta gott och känade 400 kr (: så det blir nog mera kläder ifall jag inte kommer på något annat.. Funderar på att spara dem och lägga ihop md födelsedagspengar som jag kommer få om MINDRE än tvååå veckor :D. ska snart sova så trött attt jag inte kan hålla upp ögonen !.. puss och en bamse kram <
3

2 kommentarer:

/Josefine <3 sa...

nu vill jag säga 2 saker :K

1. MIN HAKA ÄR STOOOOR ! :p

2. dt stavas tjänade ;)<2

Oline sa...

läs och kommentera på min blogg<3

(hoppas att du fattar :S)